''You have been accepted.'' - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Maria Iwema - WaarBenJij.nu ''You have been accepted.'' - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Maria Iwema - WaarBenJij.nu

''You have been accepted.''

Door: Maria Iwema

Blijf op de hoogte en volg Maria

23 September 2014 | Nederland, Beilen

Hier zit ik dan.. bijna 9 maanden nadat ik mij heb aangemeld bij Activity International om als au pair te gaan werken. De afgelopen maanden ben ik vooral bezig geweest met het regelen van al mijn documenten en pff wat waren het er veel! En het moeilijkste van allemaal: mijn rijbewijs halen én ook die heb ik! Inmiddels is het 3 weken geleden dat ik op interview ben geweest in Enschede bij Activity International en vandaag kwam dan eindelijk de verlossende zin: ''You have been accepted onto the Au Pair in America program.'' Yes! Finally!

Nu kunnen hostfamilies mijn profiel online bekijken en nu maar hopen dat ik snel een match vind! Eén ding weet ik zeker, en dat is dat ik niet kan wachten totdat mijn avontuur in Amerika gaat beginnen!

Liefs,
Maria

Here I am... 9 months after I signed up for the au pair program! The past few months I've been busy with all my documents and pff there were a lot of them! And the hardest thing of all: getting my drivers license and yes I've finally got that too! It's been 3 weeks since my interview in Enschede at Activity International and today I finally heard I was accepted onto the Au Pair in America program! Yes!

This means hostfamilies can view my online profile and contact me. Let's hope I find a match quickly! And one thing I know for sure and that is that I can't wait to start my adventure in America!