Match! - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Maria Iwema - WaarBenJij.nu Match! - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Maria Iwema - WaarBenJij.nu

Match!

Door: Maria Iwema

Blijf op de hoogte en volg Maria

25 December 2014 | Nederland, Beilen

Hi everyone,

Nou daar zit ik dan.. Bijna 3 maand later en ik kan eindelijk zeggen dat ik een match heb en het was het wachten zeker waard. Op 4 December kreeg ik mijn eerste 'a hostfamily is interested in you' mailtje and I couldn't believe it! Ik had inmiddels al bijna de hoop opgegeven dus ik was reuze verbaasd! Er gingen direct wat mails heen en weer en op 6 December gingen we al skypen! De video deed het na een tijdje niet meer, maar dat maakt niet uit want we hebben zo'n uur geskyped! Ze zeiden dat me zouden laten weten wat ze zouden beslissen in een paar dagen, dus daar begon het wachten.. Althans dat dacht ik, want een dag later vroegen ze al of ik hun dochtertje wou ontmoeten via Skype! En wat was ze leuk! Daarna zeiden ze dat ze me snel zouden laten weten wat hun besluit was en afgelopen woensdag kwam er mailtje of ik wel nog een keer wou skypen, ja hoor. Dus we hebben weer een uur geskyped en besloten met elkaar te matchen! We hadden echt een goeie klik met elkaar en ze waren heel positief over mij!

Het gezin bestaat trouwens uit hostdad T. en hostmom R. en ze hebben een lief dochtertje van bijna 2, Emelia. We hebben vandaag nog een keer geskyped en ze hebben me een tour gegeven van het huis en m'n kamer laten zien! Ik heb Emelia ook nog even gezien en het was echt leuk! Ik heb er nu alleen nog maar meer zin in!

Ik vlieg op 11 januari naar New York voor een orientatie cursus en ik krijg ook nog een auto cursus. Op de 15e vlieg ik naar het gezin! Dat is dus over 2 weken, dus het aftellen kan beginnen!

Liefs,
Maria

Hi everyone,

Here I am.. Almost 3 months after I signed up for the au pair program.

And I am finally able to say I have a match and it was definitely worth the wait! On December 4th I got my first 'a hostfamily is interested in you' mail and I couldn't believe it! I was very surprised seeing as I was about to give up my hopes.

Only seconds later emails were going back and forth and 2 days later we skyped for about an hour! I felt good about the family and I was really hoping to match with them. They told me they would let me know their final decision in a few days but in the mean time we never quit emailing each other and so a second skype date came and I got to meet Emelia, she's almost 2 and she was adorable. A few days later we skyped again and we decided to match with each other! I couldn't be any happier!

A few days ago we skyped again and they did a little tour of the house and they showed me my room! I'm so excited and I'm leaving in 2 weeks! Everything went by so fast and I can't wait.
I'm going to fly to New York on January 11 for an orientation and a driving course and on the 15th I'm going flying to the family!

My visa appointment is next week and the countdown can begin!

Xo

















Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beilen

Een verre reis met Activity International

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Rematch!

06 April 2015

Fail

10 Maart 2015

Trips maken

19 Februari 2015

Driving

03 Februari 2015

3 weeks in the US
Maria

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 538
Totaal aantal bezoekers 6455

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2001 - 15 September 2030

Een verre reis met Activity International

Landen bezocht: