Driving - Reisverslag uit Dayton, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu Driving - Reisverslag uit Dayton, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu

Driving

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

19 Februari 2015 | Verenigde Staten, Dayton

Hey,

Ik zit hier nu al iets langer dan een maand en ik heb het reuze naar m'n zin. Vandaag heb ik m'n theorie voor m'n auto behaald dus heb nu ook gelijk m'n temporary drivers license die een jaar geldig is. Harstikke fijn dus! De afgelopen week was een drukke maar leuke week en zoals gewoonlijk zat het weekend ook behoorlijk volgepland met morgen een university basketball game op de planning met 2 andere au pairs. Harstikke leuk! Morgen is ook de eerste keer dat ik voor het eerst alleen met de auto een langere afstand ga rijden, dus dat is best spannend want het rijden hier is best anders dan in NL. Maar gelukkig heb ik de afgelopen weken wel al veel rondgereden voor Emelia! Dus ik ben het opzich al wel een beetje gewend. Oke verder weet ik niet wat ik moet schrijven. Dus tot de volgende keer.

Maria

Tags: Au pair, dayton, kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dayton

Een verre reis met Activity International

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Rematch!

06 April 2015

Fail

10 Maart 2015

Trips maken

19 Februari 2015

Driving

03 Februari 2015

3 weeks in the US
Maria

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 6453

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2001 - 15 September 2030

Een verre reis met Activity International

Landen bezocht: