Driving - Reisverslag uit Dayton, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu Driving - Reisverslag uit Dayton, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu

Driving

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

19 Februari 2015 | Verenigde Staten, Dayton

Hey,

Ik zit hier nu al iets langer dan een maand en ik heb het reuze naar m'n zin. Vandaag heb ik m'n theorie voor m'n auto behaald dus heb nu ook gelijk m'n temporary drivers license die een jaar geldig is. Harstikke fijn dus! De afgelopen week was een drukke maar leuke week en zoals gewoonlijk zat het weekend ook behoorlijk volgepland met morgen een university basketball game op de planning met 2 andere au pairs. Harstikke leuk! Morgen is ook de eerste keer dat ik voor het eerst alleen met de auto een langere afstand ga rijden, dus dat is best spannend want het rijden hier is best anders dan in NL. Maar gelukkig heb ik de afgelopen weken wel al veel rondgereden voor Emelia! Dus ik ben het opzich al wel een beetje gewend. Oke verder weet ik niet wat ik moet schrijven. Dus tot de volgende keer.

Maria

Tags: Au pair, dayton, kids