Rematch! - Reisverslag uit Ridgeway, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu Rematch! - Reisverslag uit Ridgeway, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu

Rematch!

Blijf op de hoogte en volg Maria

11 Juni 2015 | Verenigde Staten, Ridgeway

Heeee,

Het is inmiddles alweer een tijdje geleden dat ik een bericht heb geschreven, omdat ik het echt super druk heb. Mama was een 5 weken geleden bij mij gekomen, ze bleef voor 2 weken en we zijn samen de eerste 4 dagen naar New York geweest. Harstikke leuk gehad em iets te veel geld gespendeerd, oops. Oh en let niet op de spellingsfouten, ik begin het Nederlands inmiddels een beetje te vergeten aangezien ik hier echt nooit Nederlands praat. Verder, zoals de meeste mensen weten had ik dus een rematch. Mijn vorige gezin, was nja nogal apart. In het begin was het wel te verdragen, maar niet voor de komende 8 dagen. Het was wel een moeilijk besluit, want je krijgt als au pair maar 2 weken om een nieuwe familie te vinden en als je die niet vind, word je zo naar huis gestuurd en moet je zelf je vliegticket betalen, niet heel fijn dus. Maar gelukkig vond ik na 3 dagen al mijn familie nu. Het ging heel snel, en 2 dagen later was ik al hier. Mijn gezin nu, woont in Larchmont, NY, dus ik ben nu officieel een New Yorker vind ik! Het is 25 minuutjes van de stad af en er gaat een trein dus het is heel makkelijk allemaal. Ik heb nu 3 kinderen waar ik oppas, 3, 5 en 7! Ze zijn heel schattig maar we moeten nog wel aan elkaar wennen. Gister en vandaag kwamen de eerste knuffels en kusjes al, heel lief! De hostmom is een stay at home mom, dus dat maakt het wat makkelijker aangezien zij ook op de kinderen let. Verder, wonen er echt superveel au pairs hier, want iedereen is hier rijk haha. In mijn straat wonen er 4 (met mij erbij!) en op 3-5 minuten afstand wonen er echt 50 ofzo. Ik heb het dus heel druk, ik heb op elk vrije moment wel iets te doen! Ik heb inmiddels in een week al echt met 15 verschillende mensen afgesproken, harstikke leuk. Ik ben nu onderweg naar lunch, vanaf de walmart met m'n buurmeisjes en nog een ander meisje! En vanavond ook weer op pad. Dit weekend ga ik waarschijnlijk met 4 andere meiden naar een club in de stad! En verder gewoon naar het zwembad of naar de stad zondag. Afgelopen weekend ben ik ook uitgeweest in New York, met m'n buurmeisje en het was echt hilarisch. Het was echt zo'n fancy club met een vip tafel en beroemde mensen, heel anders dan in Nederland. Verder ga ik volgend weekend misschien naar DC, ik ben meegevraagd door een au pair die ik nog kende van de orientatie week. Haar familie wist van de rematch enzo dus ze dachten dat ik het wel leuk zou vinden mee te gaan, zeker weten! En dat weekend erna ga ik waarschijnlijk bij een vriendin in New Jersey slapen, en dat weekend erna komt een andere vriendin uit Ohio misschien. Zij zat rond dezelfde tijd als mij in rematch en heeft nu een gezin in Philly wat maar een uurtje hier vandaan is! Dus dan kunnen we samen 4th of July vieren! :) Nouja kortom, het leven hier is heel anders dan in Ohio, een leuker gezin, veel meer au pairs, leuke kindjes en een leuk gebied! Oh en dingen hier, zoals shampoo etc. zijn 2x zo duur als in Ohio en het geld gaat er ook zo door maarja, daar moet ik maar aan wennen! Voor de rest is het hier superleuk! :)

Bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ridgeway

Een verre reis met Activity International

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Rematch!

06 April 2015

Fail

10 Maart 2015

Trips maken

19 Februari 2015

Driving

03 Februari 2015

3 weeks in the US
Maria

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1557
Totaal aantal bezoekers 6449

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2001 - 15 September 2030

Een verre reis met Activity International

Landen bezocht: