A week before departure - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Maria Iwema - WaarBenJij.nu A week before departure - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Maria Iwema - WaarBenJij.nu

A week before departure

Door: Maria Iwema

Blijf op de hoogte en volg Maria

04 Januari 2015 | Nederland, Beilen

Hey everyone,

Daar zit ik dan, precies een week voor vertrek! Inmiddels heb ik m'n vlucht gegevens binnen en volgende week zondag ochtend vertrek ik om 9:15! Ik kan niet geloven dat het allemaal zo snel is gegaan. 3 weken geleden had ik pas een match!

Inmiddels ben ik ook al naar Amsterdam geweest voor m'n visum en het ging een stuk gemakkelijker en sneller dan ik had verwacht! Er werden geen moeilijke vragen gesteld etc. en ik was zo weer buiten! En 3 dagen later was ook m'n paspoort binnen, dus ik ben nu helemaal ready to fly!

Alleen nog even de laatste dingetjes regelen en kopen en dan ben ik d'r helemaal klaar voor!


Maria


Hey everyone,

I'm leaving in exactly one week and I'm very excited. Since a few days I know my flight details and I depart at 9:15 am next Sunday. I can't believe everything went by so fast! It's only been 3 weeks since I matched.

In the mean time I also went to Amsterdam for my visa appointment and it went a lot easier and faster than I was told. There were no tough questions etc. and I was out in a minute! 3 days later I also received my passport so now I'm ready to fly!

Now all that is left is buying some final things and packing my suitcase! Then I'm more then ready to go!

Maria






  • 04 Januari 2015 - 18:51

    Jim:

    Hi Maria,

    ik ga je reisverslagen zeker volgen! veel plezier alvast! :)

Tags: Au pair, apia, usa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beilen

Een verre reis met Activity International

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Rematch!

06 April 2015

Fail

10 Maart 2015

Trips maken

19 Februari 2015

Driving

03 Februari 2015

3 weeks in the US
Maria

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 6475

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2001 - 15 September 2030

Een verre reis met Activity International

Landen bezocht: