Trips maken - Reisverslag uit Dayton, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu Trips maken - Reisverslag uit Dayton, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu

Trips maken

Door: Maria Iwema

Blijf op de hoogte en volg Maria

10 Maart 2015 | Verenigde Staten, Dayton

Hey!

Ik zit inmiddels al 7 weken bij het gezin en al 2 maanden in Amerika! Ik moet zeggen de tijd vliegt voorbij, ik heb nu nog maar 10 maanden over. Ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren dat mijn hostmom zei ''We hebben nog 360 dagen!''

Inmiddels hier gaat alles z'n gangetje, ik heb een leuk vriendengroepje, vrienden in de buurt, mensen die ik wil opzoeken van de orientatie week en andersom, harstikke leuk dus! Ook staan er al een aantal trips op te planning, over 3 weken ga ik naar Nashville met een vriendin en waarschijnlijk nog een maar extra mensen. In April naar Chicago, in Mei naar New York en misschien naar Toronto en in de zomer naar Californie/Arizona/Nevada. Ik heb er echt reuze zin in. Oh en misschien Florida of Hawaii, maar dat is nog niet zeker. Oh en natuurlijk naar Colombus voor One Direction.

Verder komt mijn moeder waarschijnlijk langs in Mei, het plan is om eerst een paar daagjes naar New York te gaan en daarna komt ze hier gezellig.

Autorijden hier gaat ook goed, volgens mij heb ik hier nu al meer rijervaring dan in Nederland dus dat is super. Verder zijn al mijn weekenden zowat volgepland, en ben ik altijd in de weer van de ene plek naar de andere. Er zijn hier ook dingen die ik voor het eerst van me leven heb gedaan/gehad, ik heb hier namelijk gebowlt (en dat had ik nog nooit gehad) en sushi gehad, 2x!

Met het gezin staan er ook nog leuke dingen op het plan met alle feestdagen, 4th of July, Thanksgiving, kerst, oud en nieuw, kortom harstikke leuk.

Ik moet nu eigenlijk stoppen want de baby wordt zo wakker van haar middagdutje!

xoxo
Maria