Fail - Reisverslag uit Dayton, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu Fail - Reisverslag uit Dayton, Verenigde Staten van Maria Iwema - WaarBenJij.nu

Fail

Blijf op de hoogte en volg Maria

06 April 2015 | Verenigde Staten, Dayton

Hey,

Inmiddels ben ik hier al bijna 3 maanden en het is dus alweer bijna een maand geleden sinds mijn laatste blog. De tijd vliegt echt voorbij, ik ben inmiddels naar Nashville geweest wat superleuk was, maar waarschijnlijk nog leuker geweest was als ik 21+ was haha. Ik heb ook een behoorlijk mislukte trip gehad naar ''Florida en New Orleans'' waar we uiteindelijk nooit terecht zijn gekomen afgelopen donderdag. Het was namelijk de bedoeling dat ik daar nu zou zitten, maar dat ging behoorlijk mis dus ik was gister gewoon weer thuis gekomen. Desondanks ga ik dit vrijdag gezellig met een paar vriendinnen naar Chicago en 3 weken daarna komt mama gezellig en dan vlieg ik eerst naar New York en zij ook en dan blijven we daar 4 daagjes en daarna vliegen we naar Columbus om naar ons huis te gaan. Ik zie haar 2 dan weken lang en ik heb er reuze zin in! En gelukkig kan ze wat spullen en kleding meenemen die ik heb achtergelaten, scheelt weer!

Ik heb gister ook nog pasen met mijn hostfamily 'gevierd', wat betekende dat we een uitgebreide maaltijd hadden, Emelia paaseitjes ging zoeken en Emelia een mandje met cadeautjes kreeg. Becky was ook nog zo lief om mij een cadeautje te geven! Terence is vandaag naar Azie gevolgen voor z'n werk en Becky gaat deze week ook weg, naar New York, dus Becky's ouders zijn hier nu wat harstikke gezellig is en ze blijven de hele week, dus ik denk dat het wel een rustig weekje wordt!

De baby is verder ook helemaal aan mij gewend en ze is uber schattig en geeft me wel zo'n honderd hugs and kisses per dag. Rijden hier gaat ook goed, alleen moet ik toegeven dat Nederland wat minder gecompliceerd is met autorijden. Ze hebben hier in plaats van een kruising met 4 banen een kruising met 8 banen, echt hectisch. Honderden exists links en rechts op de snelweg en inhalen mag aan beide kanten. Of naja mag.. iedereen doet het hier. Waar ik ook achter ben gekomen is dat niemand hier kan autorijden, wat ook niet zo gek is want hun rijtest duurt maar 5 minuten.

Verder zijn mijn weken best lang en vermoeiend maar ik vind het wel leuk, want aangezien ik de auto heb kan ik overdag heen gaan met Emelia waar ik wil. We gaan maandag meestal naar een soort museum speel iets, dinsdag gaat ze naar school en gaan we meestal langs walmart of target, en woensdag heeft ze gymnastics, donderdag zijn we meestal thuis en bakken we koekjes/cupcakes/smores, etc. en op vrijdag gaan we naar de bibliotheek! Ik heb best veel vrijheid in waar ik heen kan gaan overdag met haar zolang ze maar op haar schedule blijft is het goed! :)

Verder heb ik eigenlijk even niks te zeggen, we gaan nu namelijk eten dus ik vlieg er weer vandoor.

Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dayton

Een verre reis met Activity International

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Rematch!

06 April 2015

Fail

10 Maart 2015

Trips maken

19 Februari 2015

Driving

03 Februari 2015

3 weeks in the US
Maria

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 6476

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2001 - 15 September 2030

Een verre reis met Activity International

Landen bezocht: